miercuri, 29 ianuarie 2014

A Unique Experience


KPUP Project


            In my opinion this project is very interesting and is a unique experience that you must take advantage of. Through this project I had the opportunity to learn about traditions, culture and religions of the other countries. I also learned that Romania is similar to some countries involved in the project.
             A European project gives you the opportunity to travel in a foreign country , improve your English and meet new people. The week in which students and teachers came from all countries involved in the project was great and I am glad to be part of this project.




                    Proiectul KPUP
In  opinia  mea acest  proiect  este  foarte  interesant  si este o experienta unica de care trebuie sa profiti. Eu cred ca prin acest proiect am avut oportunitatea  sa invat despre traditiile, culturile si religile altor tari. De asemenea am invatat ca Romania este la fel  ca  celalate  tari implicate in proiect.
Un proiect european iti da sansa  sa calatoresti in tari staine, sa iti imbunatatesti  engleza  si sa intalnesti oameni noi. Saptamana in care   profesorii  si   elevii  au venit din  toate tarile implicate in proiect  a fost grozava si sunt bucuroasa sa fac parte din acest proiect.




Diana Lingea
XI B, CNRN 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu